Tax parad i Malmö i dag och tyvärr kunde jag inte vara där
. Då är det tur att man vet att Doggside’s kennel haft fina representanter där
. Per Persilja,Sture den snygga fransosen
, Cassiopeia, Edda prinsessa. Inez, Majken Doris, Ester och Penny
. Har jag missat någon så hör av er
. Foto.



Missade ni paraden i Malmö så kommer en ny chans på Söndag 7/6 i Helsingborg.