Då har vi lämnat sista valpen för denna gången
. Doggside’s Princess Eloise flyttar till Bill och Mari i Kungälv och till Doggside’s Princess Lilian som nu blir storasyster. Lycka till med ![]()
och tusen tack för dom goa grejerna och dom fantastiska korten
. Bilder här.
